Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў-прадметнікаў

План работы
метадычнага аб’яднання настаўнікаў-прадметнікаў дзяржаўнай установы адукацыі “Ананіцкі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа” на 2021/2022 навучальны год

Скачать (PDF, 186KB)

План мерапрыемстваў метадычнага аб’яднання настаўнікаў-прадметнікаў на 2021/2022 навучальны год

п/п Дата Форма і месца правядзення  Тэма  Пытанні для абмеркавання  Адказны
1 Жнівень

2021 г.

Метадычнае пасяджэнне, кабінет беларускай мовы Нарматыўна-прававое забеспячэнне і арганізацыйна- зместавыя асаблівасці адукацыйнага працэсу па прадмета 1. Аб выніках дзейнасці МА за 2020/20201 навучальны год і асноўных накірунках, змесце і формах метадычнай работы ў 2021/2022 навучальным годзе. Карбоўская Л.А.,

кіраўнік метад.  аб’яднання

2. Аб вывучэнні лакальных актаў, якія рэгламентуюць арганізацыю адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах. Карбоўская Л.А., кіраўнік метад.  аб’яднання
3.  Аб узгадненні каляндарна-тэматычнага планавання па вучэбных прадметах і факультатыўных занятках. Настаўнікі-прадметнікі
4. Аб азнаямленні з метадычнымі рэкамендацыямі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі. Ахатнічэнка І.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце
5. Аб забеспячэнні новымі вучэбна-метадычнымі  комплексамі ў вучэбных класах  у 2021/2022 н.г. Носава  Н.А., бібліятэкар школы
2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Снежань 2021 года

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Круглы стол, кабінет беларускай мовы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе

 

 

 

1. І і ІІ этапы рэспубліканскай алімпіяды школьнікаў: аналіз, вынікі, перспектывы.

 

Ахатнічэнка І.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце
2. Візуалізацыя вучэбнай інфармацыі ў адукацыйным працэсе. Карбоўская Л.А., кіраўнік МА
3. Выкарыстанне метадаў і сродкаў візуалізацыі фізічных з’яў і працэсаў для павышэння ступені засваення вучэбнага матэрыялу. Місуно Л.А.Ю, настаўнік фізікі
4. Арганізацыя самастойнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пры вывучэнні біялогіі з выкарыстаннем развіццёвага інфармацыйна-адукацыйнай асяроддзя. Цынскі А.В., настаўнік хіміі і біялогіі
3 Сакавік

2022 года

 

 

 

 

Семінар- практыкум, кабінет беларускай мовы Выкарыстанне тэхнік візуалізацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрокаў

 

 

 

 

1. Мадэляванне сучаснага ўрока гісторыі з выкарыстаннем тэхнік візуалізацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрока. Няпеўная І.Л, настаўнік гісторыі
2. Сучасныя сродкі візуалізацыі на ўроку матэматыкі.

 

Гнядзько Н.Р., настаўнік матэматыкі
3. Прымяненне логіка-сэнсавых мадэляў на ўроках беларускай мовы і літаратуры на этапе замацавання і абагульнення вывучанага вучэбнага матэрыялу. Карбоўская Л.А., настаўнік бел. мовы і літ.
4. Особенности использования средств визуализации (скрайбинг, инфографика, кластер, интеллект-карта и др.) на разных этапах уроков русского языка и литературы. Шавель В.М., учитель русского яз. и лит.
 4

 

 

 

 

 

 

 

Май

2022 года

Майстар-клас, кабінет беларускай мовы Прэзентацыя вынікаў самаадукацый-най дзейнасці настаўнікаў 1. Эфектыўнасць самаадукацыйнай дзейнасці настаўнікаў ва ўдасканаленні прадметна-метадычных кампетэнцый. Ахатнічэнка І.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце
2. Справаздача членаў метадычнага аб’яднання па самаадукацыі. Настаўнікі-прадметнікі
3. Падрыхтоўка да ўдзелу ў школьнай выставе педмайстэрства. Настаўнікі-прадметнікі

Учитель

Все записи автора