28 августа, 2021
Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў-прадметнікаў
План работы
метадычнага аб’яднання настаўнікаў-прадметнікаў дзяржаўнай установы адукацыі “Ананіцкі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа” на 2021/2022 навучальны год
План мерапрыемстваў метадычнага аб’яднання настаўнікаў-прадметнікаў на 2021/2022 навучальны год
№ п/п | Дата | Форма і месца правядзення | Тэма | Пытанні для абмеркавання | Адказны |
1 | Жнівень
2021 г. |
Метадычнае пасяджэнне, кабінет беларускай мовы | Нарматыўна-прававое забеспячэнне і арганізацыйна- зместавыя асаблівасці адукацыйнага працэсу па прадмета | 1. Аб выніках дзейнасці МА за 2020/20201 навучальны год і асноўных накірунках, змесце і формах метадычнай работы ў 2021/2022 навучальным годзе. | Карбоўская Л.А.,
кіраўнік метад. аб’яднання |
2. Аб вывучэнні лакальных актаў, якія рэгламентуюць арганізацыю адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах. | Карбоўская Л.А., кіраўнік метад. аб’яднання | ||||
3. Аб узгадненні каляндарна-тэматычнага планавання па вучэбных прадметах і факультатыўных занятках. | Настаўнікі-прадметнікі | ||||
4. Аб азнаямленні з метадычнымі рэкамендацыямі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі. | Ахатнічэнка І.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце | ||||
5. Аб забеспячэнні новымі вучэбна-метадычнымі комплексамі ў вучэбных класах у 2021/2022 н.г. | Носава Н.А., бібліятэкар школы | ||||
2
|
Снежань 2021 года
|
Круглы стол, кабінет беларускай мовы
|
Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе
|
1. І і ІІ этапы рэспубліканскай алімпіяды школьнікаў: аналіз, вынікі, перспектывы.
|
Ахатнічэнка І.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце |
2. Візуалізацыя вучэбнай інфармацыі ў адукацыйным працэсе. | Карбоўская Л.А., кіраўнік МА | ||||
3. Выкарыстанне метадаў і сродкаў візуалізацыі фізічных з’яў і працэсаў для павышэння ступені засваення вучэбнага матэрыялу. | Місуно Л.А.Ю, настаўнік фізікі | ||||
4. Арганізацыя самастойнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пры вывучэнні біялогіі з выкарыстаннем развіццёвага інфармацыйна-адукацыйнай асяроддзя. | Цынскі А.В., настаўнік хіміі і біялогіі | ||||
3 | Сакавік
2022 года
|
Семінар- практыкум, кабінет беларускай мовы | Выкарыстанне тэхнік візуалізацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрокаў
|
1. Мадэляванне сучаснага ўрока гісторыі з выкарыстаннем тэхнік візуалізацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрока. | Няпеўная І.Л, настаўнік гісторыі |
2. Сучасныя сродкі візуалізацыі на ўроку матэматыкі.
|
Гнядзько Н.Р., настаўнік матэматыкі | ||||
3. Прымяненне логіка-сэнсавых мадэляў на ўроках беларускай мовы і літаратуры на этапе замацавання і абагульнення вывучанага вучэбнага матэрыялу. | Карбоўская Л.А., настаўнік бел. мовы і літ. | ||||
4. Особенности использования средств визуализации (скрайбинг, инфографика, кластер, интеллект-карта и др.) на разных этапах уроков русского языка и литературы. | Шавель В.М., учитель русского яз. и лит. | ||||
4
|
Май
2022 года |
Майстар-клас, кабінет беларускай мовы | Прэзентацыя вынікаў самаадукацый-най дзейнасці настаўнікаў | 1. Эфектыўнасць самаадукацыйнай дзейнасці настаўнікаў ва ўдасканаленні прадметна-метадычных кампетэнцый. | Ахатнічэнка І.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце |
2. Справаздача членаў метадычнага аб’яднання па самаадукацыі. | Настаўнікі-прадметнікі | ||||
3. Падрыхтоўка да ўдзелу ў школьнай выставе педмайстэрства. | Настаўнікі-прадметнікі |